El Correu del Txad
10.9.05
  Rock the Casbah
He pogut sortir i escampar una mica la boira, de fet acabo d'arribar. La conversa que he tingut amb en Marc des del Txad m'ha fet veure que tot plegat potser és una mica més complicat, que la feina al Txad potser no serà tan planera. Ja m'ho trobaré dimarts. En fi, he quedat amb en Toni i l'Anna i hem fet cap a Sant Boi malgrat ser la festa major del Poblenou. Resulta que hi tocava en Rachid Taha a la plaça Major, en aquell festival anomenat Altaveu . El darrer concert que vaig veure d'aquest home gairebé no s'aguantava dempeus fent honor al seu cognom. Aquest cop sí que ha cantat i ho ha fet força bé, m'ha agradat. Pel fet de ser algerià de naixement i cantar en àrab, se'l fica al sac d'allò que ara s'anomena "música del món" (eufemisme per denominar música no occidental), però crec que això és equivocat, que és més aviat un rocker amb accent magrebí, la qual cosa resulta molt suggerent. No debades va ser el cantant del mític grup francès de punk-rock àrab "Carte de séjour". D'altra banda, m'ha semblat genial la idea de versionar Rock the Casbah de The Clash, a més a més en àrab: Rock el Casbah!! Tota una declaració de principis. D'altra banda i no sé perquè, m'he fixat que hi havia molts homes amb bigoti.
 
Comments:
Hola Arturet,
Enhorabona per aquesta iniciativa. Ja seria hora que la penyeta s'apuntes a n'aquesta moda dels blogs.
Petons i molta sort!!

AnnA
 
Aquí Sants... digui, digui... es llegeix alt i clar.

Salut!

Cr.
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

ARCHIVES
de juny 2004 / de setembre 2005 / de maig 2006 /


Powered by Blogger